Müügitingimused

Veebipoe www.lilzkids.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Lilz kids OÜ (registrikood 16333063), asukohaga Aaviku tee 3-1 Jüri alevik, Rae vald, Harjumaa.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Toote hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Toote hinnale (sh transpordi tasule) kohaldub käibemaks 22%.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside Eesti pankades:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • LHV
  • Coop Pank
  • Citadele
  • Revolut
  • N26

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance UAB . Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva, DPD, SmartPosti, Unisend pakiautomaadid.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Riiklike pühade ajal pakkide saatmist Veebipoes ei toimu ning samuti puhkavad sel ajal tarnepartnerid (Unisend, Smartposti, Omniva, DPD).

Riiklikel pühadel (sh eelneval ajal) võib pikeneda tarneaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.  14 päevane taganemise tähtaeg hakkab kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik on saanud asja füüsiliselt enda valdusse (VÕS § 56 lg 11), ehk veebipoe puhul paki automaadist väljavõtmise hetkest.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Tagastatud toode peab olema kandmata, hinnasiltidega (ei tohi olla tootelt eemaldatud) ning koos toote ümber oleva pakendiga (nt jalanõude puhul karp).

Tagastatud toote pakend (nt jalanõude puhul karp) ei tohi olla määrdunud või mingil muul viisil kahjustunud.  Kahjustatud karbi eest arvestatakse tagastatavalt summalt maha 5€. Kahjustatud karbiks ei loeta kergeid vigastusi, mis võivad tekkida transpordi käigus, vaid tugevalt kahjustatud karpe, mis on muljutud, joonistustega või muul viisil määrdunud.

Tagastatud toode ei tohi olla mingil juhul kantud, määrdunud ega läbi pestud ehk tootel peavad olema säilinud uue ning kasutamata toote tunnused. Samuti tuleb toode hoida eemal tubakasuitsust või teistest ainetest, mis võivad anda tootele juurde lõhna.

Tagastada ei saa tooteid, nagu: aluspesu, sokid, sukkpüksid ning ujumisriided, kuna nende hügieeni tagamise tingimusi ei ole võimalik Veebipoel kontrollida.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või õigus toodet mitte tagasi võtta.

Kauba tagastamiseks tuleb täita ‘Kaubast taganemise vorm’ hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Kui ostja on ostnud teadlikult defektiga toote Veebipoe kategooria “Leiunurk“ alt, siis toote mittesobivusel postitasu tagastamisele ei kuulu, sest ostja oli enne ostu teadlik toote puudustest.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale tellimuse eest viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Veebipoest ostetud kaupa ei ole võimalik ümber vahetada vaid on võimalik ost uuesti sooritada, kuna ei ole võimalik garanteerida vahetuse hetkeks toote olemasolu laos.

Kauba tagastamisel tuleb saata toode:

Pakiautomaat: Jüri Grossipoe Omniva/DPD/Unisend või Jüri Konsumi Smartposti
Saaja: Lilz kids OÜ
Telefon: +372 5384 7392

Tagastatava toote ümber peab olema pakend, et tagastatav toode ei saaks tarne käigus kahjustada.

Tagastatavale pakile tuleb kirjutada peale tarnepartnerite juures nõutud kohustuslikud andmed, et tagastatav toode kaduma ei läheks. Kaotatud toodete eest tagastust ei toimu vaid kliendi poolt tuleb kahjunõue esitada vastavale tarnepartnerile (Omniva Eesti, DPD, Smartposti, Unisend).

Tagastatav pakk peab sisaldama tagastatud tellimuse numbrit. Tagastatud ostutellimuse numbri puudumine võib pikendada tagastatud toote eest tagasimakse aega.

Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse, kui klient tagastab tellimuse osaliselt ning lõplik ostusumma jääb alla tasuta transpordiks vajaliku ostusumma, mis on 69€. Sellisel juhul tagastatakse kliendile toodete ostusumma, millest on maha arvestatud kohaletoimetamise tasu proportsionaalselt.

Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse postikulu proportsionaalselt.

Tagastuskanne teostatakse ilma eelneva etteteavituseta.

Tagastuse eest kantakse raha samale pangakontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Tagastamisõigus ei kehti kui kaup on ostetud kohapealt.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lilzkids.ee või helistades telefonil: +372 5384 7392.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lilzkids.ee või helistada telefonil: +372 5384 7392

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Cart