Kauba tagastamine ja vahetamine

Oleme väga tänulikud kiirete tagastuste eest! Teie abiga saame tagastatud tooted kiiresti tagasi müüki suunata, mis omakorda aitab meil tagada jätkusuutlikkuse ka tulevikus. Loe lisaks.

Saite vale toote/suuruse/värvi või toode on puudu

Kui olete saanud tellimuses vale toote, suuruse, värvi või mõni toode on puudu, palume teil kirjutada aadressile info@lilzkids.ee.

Meie veebipood teavitab alati kliente enne tellimuse saatmist, kui mõni toode on laost otsas. Peale teavitust tagastame kindlasti puuduva toote eest raha. Kui teavitust ega ka tagastuskannet ei ole, tähendab see, et oleme teinud komplekteerimises eksimuse ning ei ole sellest ise teadlikud.

Kauba vahetamine

Kahjuks ei ole võimalik veebipoest ostetud kaupa ümber vahetada vaid on võimalik ost uuesti sooritada, kuna ei ole võimalik garanteerida vahetuse hetkeks toote olemasolu laos.

Toodete broneerimine ja ümbervahetamisega seotud lisapostikulude tasumine muudavad meie veebipoe haldamise, sealhulgas raamatupidamise, keerukamaks. Seetõttu ei paku meie veebipood toodete ümbervahetamist.

Aitäh mõistmise eest!

Kauba tagastamine

Pärast veebipoest tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul seejuures tagastamise kulud kannab ostja, va juhul kui tegemist on defektiga tootega (va juhul kui ostja on teadlikult ostnud defektiga toote veebipoe kategooria “Leiunurk“  alt).  14 päevane taganemise tähtaeg hakkab kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik on saanud asja füüsiliselt enda valdusse (VÕS § 56 lg 11), ehk veebipoe puhul paki automaadist väljavõtmise hetkest.

Enne tagastamist veendub ostja, et tagastatav toode vastab alljärgnevatele tingimustele:
–  Toote sildid peavad olema alles ja mitte toote küljest eemaldatud.
–  Toode ei tohi olla kasutatud.
–  Toode peab olema puhas ja mitte määrdunud.
–  Toode peab olema hoitud eemal tubakasuitsust ning teistest ainetest, mis võivad tekitada lõhnu.
–  Toode ei tohi olla rikutud või kahjustatud.
–  Jalanõud peavad olema originaalkarbis, mis peab samuti olema puhas ja mitte kahjustatud.

Kui tagastatav toode ei vasta eespool nimetatud tingimustele, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest või tagastada ainult 50% toote müügi maksumusest. Kahjustatud karbi eest arvestatakse tagastatavalt summalt maha 5€. Kahjustatud karbiks ei loeta kergeid vigastusi, mis võivad tekkida transpordi käigus, vaid tugevalt kahjustatud karpe, mis on muljutud, joonistustega või muul viisil määrdunud.

Tagastada ei saa tooteid, nagu: aluspesu, sokid, sukkpüksid ning ujumisriided, kuna nende hügieeni tagamise tingimusi ei ole võimalik veebipoel kontrollida.

Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik. Taganemisõigust saab rakendada üksnes juhul, kui veebipood on rikkunud lepingutingimusi (näiteks tarnetähtaegadest mitte kinni pidamine) või kui tarnitud toode on defektne.

Toote tagastus toimub ostja kulul ning sobiliku pakiautomaadi, nagu UnisendDPDSmartposti või Omniva, kaudu. Hinnakiri on saadaval nende veebilehtedel.

Kahjuks ei saa me vastu võtta lunapakke, st saadetisi, mille eest peab paki kättesaaja (veebipood) maksma pakiautomaati postikulu. Lunapakkide käsitlemine toob veebipoele kaasa lisatööd. Vabandame ebamugavuste pärast!

Toote tagastamine on samuti võimalik, kasutades Lilz Kids’i eelvormistatud pakisilti või koodi. Tagastamisel rakendub veebipoe tavapärane pakiautomaadi hinnakiri ning tasuta transport ei kehti (Smartposti 2.50€, Omniva 2.90€, DPD 2.90€). Kui tellimus on tehtud läbi DPD/Omniva automaadi, siis kahjuks Smartpostiga ei ole tagastamine võimalik. Täpsemad juhised saate kauba taganemise avalduse vastusena veebipoe poolt. Eelvormistatud pakisildi või koodi puhul arvestatakse tagastatavast summast postikulu maha.

Tagastatavale pakile tuleb märkida tarnepartnerite poolt nõutavad kohustuslikud andmed, et tagastatav toode kaotsi ei läheks. Pakk peab sisaldama kindlasti tagastatud tellimuse numbrit, kuna selle puudumine võib põhjustada tagasimakse viibimist. Lisaks peab tagastatav toode olema õigesti pakendatud, et vältida kahjustusi tarnimise ajal.

Tagastatud toote eest tehakse tagastuskanne samale pangakontole, millelt tellimuse eest tasuti, 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastuskanne teostatakse ilma eelneva etteteavituseta. Kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse postikulu proportsionaalselt.

Tagastamisõigus ei kehti kui ostjaks on juriidiline isik või kui kaup on ostetud kohapealt.

Rohkem infot leiate meie müügitingimustest.

Kauba tagastamiseks täitke järgmised väljad:

Lugupeetud klient, palume tähele panna, et tagastustaotluse täitmata jätmise korral võib tagastuse töötlemise aeg pikeneda. Täname mõistva suhtumise eest!

Tagastamise põhjus
Kahjuks ei saa me vastu võtta lunapakke, st saadetisi, mille eest peab paki kättesaaja (veebipood) maksma pakiautomaadi postikulu. Lunapakkide käsitlemine toob veebipoele kaasa lisatööd. Vabandame ebamugavuste pärast!
Ostukorv