Kuidas kiired tagastused toetavad meie e-poe tulevikku?

Oleme siiralt tänulikud igale kliendile, kes on leidnud tee meie väikese e-poe juurde!

Tellimuste suurenemisega on paratamatult kasvanud ka tagastuste arv. Arvestades, et kliendid ei saa toodetega füüsiliselt enne ostu tutvuda, on tagastused meie tegevuses loomulik osa.

Soovime, et võtate hetkeks aega, et lugeda meie mõtteid hiliste tagastuste teemal. Loodame, et see aitab teil näha olukorda meie vaatepunktist.

Elu toob endaga sageli ootamatuid olukordi, mis võivad viivitada tagastuste tegemist. Kiire elutempo, laste haigestumine

Siiski, milline võib olla hilinenud tagastuste mõju väikestele e-poodnikele?

Kui tooted on kliendi valduses, ei saa me neid kahjuks müüa. Hilinenud tagastuste tõttu võime jääda ilma võimalusest neid tooteid müüa, kuna kahe nädala jooksul võivad turutingimused, sealhulgas ilm, täielikult muutuda. Tihti on tegemist viimaste eksemplaride ja suurustega, mis pärast tagastamist kipuvad laos seisma jääma, mõjutades negatiivselt meie ärilist olukorda. Klient võib arvata, et üks hilinenud tagastus ei oma suurt mõju, kuid kui neid on 10 või 20, on tagajärjed väikepoodnikele juba märkimisväärsed.

Me austame klientide õigust tooteid tagastada ning ei väljenda negatiivset suhtumist selles osas. Oleme siiski väga tänulikud kiirete tagastuste eest, mis aitavad meil olla jätkusuutlikud.

Omalt poolt oleme alati tulnud vastu teie vajadustele – kiire postitamine, rohke teave, kiire suhtlemine ning tagastuste korral kiired tagasimaksed. Kõike seda teeme, et tagada positiivne kliendikogemus!

Liis

Lilz Kids

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Ostukorv