Kas oled kunagi ostnud midagi e-poest, maksnud ostukorvi eest ja avastanud, et unustasid sooduskoodi lisada? Või leidnud end olukorrast, kus tellisid kogemata midagi topelt või vale suuruses? Need on olukorrad, millega paljud meist on kurvastuseks silmitsi seisnud. Suurtes rahvusvahelistes e-poodides pole meie tellimuste muutmine sageli enam võimalik, ning klienditeenindusse pöördudes tuleb tihti suhelda inglise keeles või ootama mitu päeva vastust.
Enne e-poe avamist uurides turgu, märkasin, et paljud suured e-poed pakuvad küll laia tootevalikut, kuid jätavad tihti soovida informatsiooni eri suuruste ja mudelite kohta. Kuid just siin tulevad appi väiksed kodumaised e-poed, mille suurimaks võluks on vahetu suhtlus ja mugav kommunikatsioon. Väiksel e-poel on seevastu võimalus jagada põhjalikke ja täpseid andmeid ning pakkuda isikupärastatud nõustamist, mis aitab klientidel leida just neile sobiva toote. Üks suurimaid eeliseid, mida meie kliendid hindavad, on võimalus kiirelt ja lihtsalt nõu küsida. Näiteks hiljuti saime kõne kliendilt, kellel oli suur valik kinnastest silme ees. Rääkisime omavahel lausa 24 minutit erinevatest kinnastest ning lõpptulemusena ostis klient oma lapsele kolm paari! Samuti saame tihti kõnesid, kus vanemad ei oska valida õiget suurust oma lapsele. Suuruse soovitamisel on abiks mu kolm last, kellel on erinevad käe- ja keha suurused.
Miks eelistada kodumaisi (väikseid) e-poode? Lilz Kids toob välja 5 põhjust.
1. Kiire tarne
Üks peamisi põhjusi, miks kodumaiseid e-poode eelistada, on kiire tarne. Kui tellite midagi välismaalt, võib tarneaeg ulatuda kuni nädala pikkuseks või isegi pikemaks. Kodumaistes e-poodides on tarne sageli oluliselt kiirem – mõnikord on see päev või kaks, mis tähendab, et saad soovitud tooted kiiresti kätte. Paljud e-poed pakuvad võimalust kaubale ise järgi minna.


2. Kiiremad tagastusprotsessid
Kui toode ei vasta ootustele või sobib halvasti, on tagastamine lihtsam ja sujuvam. Kodumaisetes e-poodides on tihti võimalus kiiresti ja mugavalt tagasi saata, samuti tagastatakse raha erinevalt välismaistest poodidest kiiremini, mis tagab, et klient ei pea kaua ootama.
3. Vahetu suhtus
Väikese e-poe puhul on suhtlus sageli personaalsem. Soovid esitada küsimusi toote kohta või küsida soovitusi? Kodumaisetelt e-poodidelt on tihti lihtsam ja mugavam otse ühendust võtta. Nendel poodidel on sageli vahendusi, mis lubavad otsekontaktis kauplejaga suhelda, olgu selleks siis live-chat, e-post või isegi telefonikõne. See tähendab, et saate vastuseid oma küsimustele kiirelt ja otseselt, muutes ostlemise protsessi sujuvamaks ja meeldivamaks.


4. Kiired vastused päringutele
Väikesed e-poed suudavad tihti pakkuda ka kiireid vastuseid teie päringutele. Suuremates ettevõtetes võivad klienditeeninduse vastused venida ja vastused võivad tulla automaatsete süsteemide kaudu, kuid kodumised väikesed poed hindavad igat klienti. Teie päringule vastatakse sageli kiiresti ja isiklikult, sest nad on teadlikud, et hea teenindus hoiab kliente lojaalsetena. See loob turvatunde ja kindluse, et olete oma ostu ja teenuse osas heas kohas.
5. Kohaliku ettevõtluse toetamine
Väikeste kodumaiste e-poodide eelistamine tähendab, et toetate kohalikke ettevõtjaid ja nende peresid. Iga ost aitab kaasa kohaliku majanduse edendamisele.

Kokkuvõtteks
Kodumaised väiksed e-poed toovad endaga kaasa hulgaliselt eeliseid – kiire tarne, vahetu suhtlus, kiired vastused.. Nendega ostlemine ei tähenda vaid kauba hankimist, vaid panustades meie enda kogukonda, toetame kohalikke ettevõtjaid ja kvaliteetset teenust. Seega, järgmine kord, kui tunned ostlemise soovi, mõtle kohalikele ja avasta, kui palju head võib pakkuda kodumaisest interneti-keskkonnast!